Levering og Returnering

Udsnit fra vores Handelsbetingelser - som du kan finde her

Levering

Vi tilbyder disse leverandører: GLS. 

Vi har 1-2 dages leveringstid. Hvis varen ikke er blevet leveret i enten privat regi eller i en postbox/posthus/udleveringssted vil vi råde dig til at skrive en mail til os på hej@blueglass.dk med ordre nummer så vi kan identificere pakken. Bemærk at der kan gå op til 24 timer før du får en tilbagemelding på e-mail. Vi bestræber os dog på, at svare så hurtigt som muligt. 

Vi leverer kun i Danmark - ikke Grønland eller Færøerne. 

Returnering

Returnering kan ske via vores returportal her, hvor du automatisk får tilsendt en gratis returlabel 

Du kan returnere din pakke i op til 31 dage efter modtagelse, så længe brillerne ikke er skadet, eller gjort fri fra det plastik de kommer i. Du må gerne tage dem ud af posen og/eller etuiet. 

Stil venligst alle spørgsmål før du køber, da alt salg er endeligt.
Har du derimod fortrudt dit køb før vi sender ordrebekræftelsen eller før vi afsender ordren, kan du skynde dig at skrive til hej@blueglass.dk

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler finder anvendelse på varekøb.

Når du handler på Blueglass.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret, hvis der er mangler ved din vare. Det betyder, at du som udgangspunkt kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Der er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden dårlig håndtering / adfærd.

Hvordan reklamerer jeg? 

Ønsker du at reklamere over et produkt, kan det ske via vores returportal her, hvor du automatisk får tilsendt en gratis returlabel 

Varen sendes til:

Blueglass.dk
Strømmen 32
8960 Randers SØ, DK 

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du skal til at returnere en vare skal du oplyse os om hvad problemet er. Gerne så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger..

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores kundeservice  - hej@blueglass.dk

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, kan du indgive en klage til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse hej@blueglass.dk.